Ο ίδιος
ζωγράφος την ίδια εποχή ζωγραφίζει τα
Σέρβια δυτικά. Η θέση που επέλεξε
στο δρόμο για Κρανίδια στην πλευρά του
εργοστάσιου μπετόν και του μηχανουργείου.
Στην πόλη προβάλει το κέντρο και η χριστιανική
συνοικία Ζευγαλατία.
Διακρίνονται
:
ο γυμνός από
δέντρα λόφος του Κάστρου με τους πύργους
της ακρόπολης (1)
ο
Αγιάννη(2)
οι
Αγίοι
Αναργρύροι(3)
ο
άγιος Κωνσταντίνος και
Ελένη κρυμμένος μέσα σε
δέντρα(ισως το χριστιανικο κοιμητήριο της εποχής στην οριζόντια συστάδα των δεντρων)(4),
υπολείμματα
εκκλησιών
(5),
ο
καρόδρομος για τη Θεσσαλία
περνούσε
μέσα από
το κάστρο
από τον απότομο σήμερα πέτρινο δρόμο και δεν περνούσε από του Αγίους Αναργύρους(6),
από τον απότομο σήμερα πέτρινο δρόμο και δεν περνούσε από του Αγίους Αναργύρους(6),
η
Αγία Κυριακή χωρίς καμπαναριό(7),
ένα
τζαμί επάνω αριστερά
από την πλατεία μπροστά
από το οποίο περνούσε τότε το μονοπάτι
από Σέρβια για Καστανιά(8)
και
στην πλατεία το μεγάλο τζαμί ίσως
το άσπρο μακρόστενο
ισόγειο κτήριο και από
επάνω το κίτρινο μακρόστενο
διώροφο που ίσως ήταν
ιεροδιδασκαλείο και μουσουλμανικό
σχολείο(9).
Δεν
διακρίνονται τα κοιμητήρια με τον αγιο
Νικόλαο καθώς και οι άγιοι Θεόδωροι και
η Βασιλική του Αγίου Δημητρίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου