Πέμπτη, Αυγούστου 27, 2009

Δηλώσεις στην εφημερίδα ‘’Γραμμή’’ της Κοζάνης από δύο επιτυχόντες στις πανελλαδικές εξετάσεις στο Λυκείο Σερβίων

Παπαμάρκος Περίανδος –Ιατρική Ιωαννίνων

Η Ιατρική είναι η Σχολή της πρώτης επιλογής μου. Βέβαια δεν είναι ένα επάγγελμα που να έχει τόσο εύκολη και άμεση επαγγελματική αποκατάσταση, αλλά αν κάποιος έχει δύναμη και προσπαθήσει όλο και κάτι θα καταφέρει. Με την προσπάθεια όλης της χρονιάς, δεν ήθελα ουσιαστικά να αποδείξω κάτι, ήθελα απλά να πετύχω το στόχο μου. Στεναχωριέμαι που θα φύγω από τον τόπο μου, γιατί τον αγαπώ. Θέλω μέσω του επαγγέλματος μου να προσφέρω σε τέτοιες περιοχές όπως τα Σέρβια.

Ιγνατίδου Ελισάβετ- Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας

Η Αγγλική φιλολογία ήταν η 1η μου επιλογή. Είχα πάθος από μικρή με τα Αγγλικά και αισθάνομαι διπλά δικαιωμένη από την επιτυχία μου αυτή. Η επαγγελματική αποκατάσταση είναι κάτι που σκέφτηκα βέβαια πριν τη συμπλήρωση του μηχανογραφικού, όμως η αγάπη μου για τα’ Αγγλικά ήταν κατά κύριο λόγο η αιτία που επέλεξα η Σχολή αυτή. Θεωρώ πως οι κόποι μου ανταμείφθηκαν και άξιζε τον κόπο η προσπάθεια αυτή. Στην Σχολή εύχομαι να συνεχίζω να διαβάζω με την ίδια υπευθυνότητα, να έχω και μια καλή φοιτητική ζωή και θέλω να παλέψω για να πετύχω…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...